Είδα με αληθινό αποτροπιασμό κι οργισμένη απέχθεια σε εκπομπή πανελλαδικής εμβέλειας την αρτιότητα της επιστημολογικής τοποθέτησης να δέχεται  επίθεση αναφανδόν, από άτομα που εξέφραζαν εκεί (γιατί αλλού δεν τους παίρνει)τη λάιφσταιλ ελληνική πνευματικότητα και το πολίτικαλ κορέκτ.

Συζητώντας για τη βία οι μόνιμοι τροπαιοφόροι καλεσμένοι (οι λόγοι πρόσκλησης είναι αδιόρατοι έως μυστικιστικοί αλλά πάντα προφανείς)όταν ένας επιστήμονας άρχισε την ανάλυση του φαινομένου της βίας σε μια κοινωνία,αναζητώντας ως όφειλε τα αίτια και τα αποτελέσματα(ντετερμινισμός), στις βαθύτερες διεργασίες και τις μεταλλαγές που υφίσταται η κοινωνία τη δεδομένη ιστορική περίοδο ,αυτοί  του επιτέθηκαν χυδαία.Ήταν ηλίου φαεινότερο πως  επειδή τους χάλαγε τον ειρμό της εξαπάτησης τον οποίον χρεώθηκαν ως  συστημικοί  λαγοί να δρομολογήσουν, έπρεπε να τον φιμώσουν πάση θυσία.

Ένας άνθρωπος που λογίζεται πολιτικός και συνοδεύεται  από μια ιστορία κι ένα παρελθόν ψέμματος και ίντριγκας , μία όψιμη  πολιτικός νεοαριστερής κοπής που έγινε κομματικά ακαδημαικός κι εκφράζει θέσεις ιστορικά γελοίες  , ένας ενεργός πολιτικός του εκφυλισμένου σημερινού πολιτικού κόσμου ,ένας πρώην δημοσιογράφος και νυν αυλικός του πρωθυπουργού ,ένας πρύτανης της παλιάς κομματικής καμαρίλας,μπορεί να δικαιολογείτε να εκφράζεται μανιχαϊστικά, αρπάζοντας συμφραζόμενα για να δημιουργήσει εντύπωση. Εάν όμως εκεί υπάρχει άτομο που θεωρεί τον εαυτό του συγγραφέα κι άρα αποστασιοποιημένο παρατηρητή κι αφηγητή μιας πραγματικότητας,η πρεμούρα του να επιτεθεί με τρόπο οπαδικής σκαιότητας και τραμπουκισμού, αποδεικνύει πως με τέτοια ονόματα στην πνευματική πασαρέλα είμαστε τελειωμένοι από χέρι.

Τίθεται λοιπόν το θέμα της γενίκευσης της βίας απ’ τον ομιλούντα, που εύστοχα διαχωρίζει τη βιά ανάλογα με το υπόβαθρο και τη σημειολογία της . Αυτό δυσαρεστεί τους παρευρισκόμενους γιατί σκοπός της στημένης εκπομπής ήταν να περάσει το μήνυμα καταδίκης της βιάς γενικά κι αόριστα , για να χαλιναγωγήσουν την εκκολαπτόμενη αυτοδικία ( η δικαιοσύνη φανερά πλέον δεν εκφράζει το κοινωνικό θέλω κι η κοινωνία βράζει) οπότε  αρχίζουν την επίθεση ομαδικά λές και είναι συνενοημένοι (μήπως είναι; ) ώστε να μην μπορεί να ολοκληρώσει τη σκέψη του .

Αυτός ατάραχος κι ανεπηρέαστος συνεχίζει να ορθολογικοποιεί τα επιχειρήματά του με ιστορικά παραδείγματα ουσίας που δεν περνούν εύκολα απ’ τα αδηφάγα τρωκτικά  που στέκονται  απέναντί του και του πετούν κορόνες απαξιωτικές και προσβλητικούς χαρακτηριμούς επινοημένης ευγλωτίας (η «συγγραφέας» πάλευε σιγουρα πολύ να τις αποστηθίσει στο σπίτι) αλλά κανείς δεν προσπάθησε ακολουθώντας την συλλογιστική του να του απαντήσει στο δικό του πεδίο.Αρκέστηκαν σε χαρακτηρισμούς και στο αλά Μπούς κόνσεπτ ή είσαι μ’ εμάς ή με τους άλλους μόνο που ο ομιλών τους έλεγε να πούμε πρώτα ποιοί είμαστε εμείς και ποιοί είναι οι άλλοι ,τόσο απλά .

Η λύπη βέβαια , η λύπη η πιο μοιραία κι αβάσταχτη είναι ενώ μιλάει ένας πρώην πρύτανης (προϊόν απύθμενης κομματικής λοβιτούρας)για φοιτητική βία , να πετάγεται η «πνευματική» με την κόμωση  ερημίτη μοναχού  του μεσαίωνα  και να λέει πως τη χώρα την έκανε σκουπίδι η έλλειψη παιδείας για την οποία έφταιγε κατά την ίδια ο έν λόγω πανεπιστημιακός(οποία πνευματική αντικειμενικότητα κι ευστοχία).

Το καίριο βέβαια θα ήταν  να σκεφτεί ποιος φταίει για το έλλειμα παιδείας προτού αρχίσει να μοιράζει ποινές κι ευθύνες,αν όχι οι ίδιοι πολιτικοί και  δημοσιογράφοι  που ήταν δίπλα της κι όλα τα προηγούμενα χρόνια έστρωναν με τον εκτρωματικής υπόστασης δαιδαλώδη κομματισμό τους την εξηλιθίωση της κοινωνίας.Φυσικά τούτο της ήταν αδύνατο μιας και δεν μπορούσε αλλιώς  αφού απ’ τους ίδιους ανθρώπους τρώνε όλοι μαζί και οι ίδιοι άνθρωποι είναι το αναγνωστικό της κοινό και οι μαικήνες της.

Προκαλεί αλήθεια τρόμο η φαντασίωση του παρασκηνίου μιας τέτοιας προπαγανδιστικής εκπομπής με όλο το κανάλι στο payroll της εξουσίας και στους δέκτες καρφωμένους πλέον όχι τους πολλούς που καταστρέφονται αλλά τους ικανούς να τους ξαναβάλουν μειοψηφικά πάλι στο τιμόνι.

Παίζεται το προαιώνιο παιχνίδι του φόβου και της υπακοής γιατί κατά τα λεγόμενά τους οι νόμοι ορίζονται από κάπου και κανείς δεν έχει δικαίωμα να τους παραβεί γιατί μετά έρχεται η ζούγκλα μόνο που η ζούγκλα είναι ήδη εδώ για την πλειοψηφία πλέον και προσπαθούν με τρόπο άτσαλο κι ηλίθιο να κάνουν τη δαφορά στην κουβέντα. Όταν βλέπουν πως δεν κερδίζουν τις εντυπώσεις ή τραυλίζουν ή βρίζουν σαν νταλικέρηδες.Η κατανόηση της δυστοκίας τους , του ελλειμματικού τους χαρακτήρα και της επικής τους μειονεκτικότητας σας βεβαιώνω πως είναι επίπονη διαδικασία και δύσκολα υποφέρεται.Δεν είναι εύκολο να πιστοποιείς το τιποτένιο ποιόν κάποιου που άλλοι τον ψηφίζουν να τους διοικεί ,δεν είναι εύκολο να καταλαβαίνεις στο λόγο του κάθε προβεβλημένου δημοσιογράφου την εντολή που πήρε απ’ το κέντρο των αποφάσεων κι ακόμη  χειρότερα δεν είναι εύκολο να χωνέψεις άνθρωπο που παρουσιάζεται ως επιτυχημένος συγγραφεάς να είναι τόσο απροκάλυπτα ρηχός και μηδενικής ευφυίας .Άσχετα αν με το παρόν σύστημα  μπορεί αύριο να κοσμεί κι ένα αναγνωστικό του προγράμματος σπουδών (όπως η ανεκδιήγητη ιστορικός του πάνελ ) ,την χθόνια υπόστασή της την έκανε αρκούντως αντιληπτή. Ποιος λοιπόν ρώτησε αυτούς που καταλαβαίνουν την τενεκεδένια ομήγυρη  χωρίς να μπορούν να την σταματήσουν κι ενώ κατανοούν την εγκληματική της  ανεπάρκεια δεν μπορούν ούτε καν να μιλήσουν σε κόσμο που βυθίστηκε  στην αγαλλίαση της νόσου του κοινωνικού αυτισμού.

Κάποιες φορές μπορεί η σιωπή να είναι καλύτερη από χίλιες λέξεις αλλά κάποιες άλλες που τα πρότυπά σου για θέσεις και δεδομένα τρώνε τέτοια χαστούκια  έχεις χρέος  να πείς μια κουβέντα κι ας την ακούσουν μόνο δυό άτομα .Πρέπει να διαφυλάξεις το έσχατο αποκούμπι σου, που είναι η γνώση κι η λογική που έστω κι αν διαφεύγει από φοβισμένο κι οπαδοποιημένο κόσμο μένει το δικό σου αντίβαρο στη σχιζοφρένεια που σου παρουσιάζουν κάθε μέρα .

Σε απλά ελληνικά ο πολιτικός, λαοπρόβλητος κάποτε  ιταμός τώρα, υφίσταται τη Νέμεση όπως εύστοχα του είπαν, η ακαδημαικός με δόκιμη καριέρα ψευδεπίγραφου ιστορικού δεν μπορεί να κρύψει το κιτσαριό της , ο ενεργός πολιτικός απλά αποδεικνύει με δυό φράσεις την άπειρη κενότητά  του ,ο κομματικοποιημένος πρώην πρύτανης τη λόγια του αβελλτηρία κι η γιαλαντζί συγγραφέας με την ορμέμφυτη επιθετικότητα την παντελή έλλειψη πνευματικότητας και παιδείας .

Μια λοιπόν ανάγνωση της αποστεωμένης κι αποφλειωμένης από λογικούς συνειρμούς συζήτησης καταλήγει στο συμπέρασμα πως τα φαινόμενα απατούν .Αυτοί που σας μιλούν δεν ξέρουν αλήθεια γιατί μιλούν απλά εκτελούν εντολές ως  πειθήνια μαντρόσκυλλα που εκπαιδεύτηκαν γι’ αυτό από καιρό .

Μη σας ξενίζουν οι ατάκες τους, ενίοτε το παίζουν και μελετηροί μα κατά βάση είναι αγράμματοι ,αδιάβαστοι και φθονεροί αντίπαλοι κάθε καθαρού μυαλού.Δεν διστάζουν  πουθενά γιατί έχουν προστάτες που τους έπεισαν πως είναι θεικής καταγωγής κι ως εκ τούτου ανίκητοι άρα ακολουθούν τυφλά τις διαταγές τους, νομίζοντας πως οι υπόλοιποι δεν θα καταλάβουν ποτέ την ηλιθιότητά  τους . Πρόκειται για ανθρώπινα αποστήματα που διογκώνονται όσο μπορούν αλλά η μάζα τους είναι ρευστή  κι αν τα σπάσεις  θα γεμίσει ο τόπος βρωμερή βλέννα.

Μην τους αποπαίρνεις μόνο σκέψου πως εσύ τους έκανες ότι είναι ακούγοντάς τους τόσα χρόνια . Μήπως είναι καιρός να αλλάξεις συχνότητα και να τους εξορίσεις απ’τη ζωή σου;

Μη διαβάσεις για τα επόμενα είκοσι χρόνια κανένα βιβλίο επιτυχημένο που σου λανσάρουν . Μην παρακολουθείς καμιά εκπομπή κανενός δημοσιογράφου που γνωρίζεις τι κάνει.Μην ασχολείσαι με τα τσιτάτα που πετούν δήθεν πανεπιστημιακοί για διαφήμηση κι εκλογική πελατεία .Μη σκοτίζεις το μυαλό σου με βαρύγδουπες μπαρούφες που ξεφουρνίζουν ,τις έχουν διαβάσει πρίν από λίγο και προς θεού μη τους αναφέρεις ξανά σε κανέναν, προσποιήσου απλά  πως δεν υπάρχουν.

Αφού τα κάνεις όλα αυτά καλό είναι αν ποτέ σε ρωτήσουν σε δημοσκόπηση να απαντάς με τρόπο ανάποδο απ’ τη ροή των ερωτήσεων μήπως και καταφέρουμε καμιά φορά ακόμα και τα στημένα δημοσκοπικά παιχνίδια να τα εκτροχιάσουμε τελείως.

Μπορεί αυτός ο συρφετός που έτριζε τα δόντια στον καθηγητή που μιλούσε όπως άρμοζε σε καθηγητή, να νομίζει πως έχει πιάσει όλα τα πόστα , από πολιτικούς ,πολιτικά διορισμένους και πολιτικά προωθημένους  αλλά επειδή όλων τους το μυαλό μαζί δεν φτάνει το υπόλοιπο του αντιπάλου τους η μειονεξία τους θα θεριεύει συνεχώς  και θα  φτάσουν σε σημείο να επικαλεστούν την ελέω θεού ανωτερότητά τους .

Θα το κάνουν σίγουρα όταν τα αφεντικά τους νιώσουν πως απειλούνται και τους δώσουν  την εντολή ίσως όμως τότε όλοι αυτοί που από πάντα είχαν το βάρος της πλήρους κατανόησης της μηδενικότητας αυτών και των εντολέων τους  να πάρουν την ευθύνη της ανατροπής τους πριν αυτοί ανατρέψουν την Δημοκρατία που πια δεν θα τους εξυπηρετεί. Φανταστείτε μόνο τι μπορεί να κάνει ο άχρηστος που έχει τα πάντα αν του πουν πως τα χάνει!

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛ. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)