Αυτές τις μέρες για άλλον φυσικά λόγο, ήρθε στην επικαιρότητα η ΔΕΗ. Ωστόσο δεν είναι λίγοι εκείνοι που χρωστάνε στην ΔΕΗ και δεν έχουν να πληρώσουν, ή πληρώνουν έναντι του λογαριασμού τον οποίον οφείλουν να εξοφλήσουν. Πιθανολογούμε ότι αυτό το κατανοεί η ΔΕΗ –και η κυβέρνηση, αφού η οικονομική κρίση εμποδίζει πολλά νοικοκυριά να έχουν συνέπεια στους λογαριασμούς –και όχι μόνο στη ΔΕΗ.

Δεν είναι η στάση πληρωμών από τα νοικοκυριά που δεν μπορούν να πληρώσουν, που δημιούργησε το τεράστιο έλλειμμα στην εταιρεία. Αλλά είναι οι συμφωνίες που έχει κάνει η ΔΕΗ με διάφορες εταιρείες να πληρώνουν σε πολύ μικρή τιμή το ρεύμα, προκειμένου τα προϊόντα τους να είναι ανταγωνιστικά, είναι οι μπαταχτσήδες που ενώ μπορούν εκμεταλλεύονται την οικονομική κρίση και δεν πληρώνουν, φεσώνοντας τη ΔΕΗ (γνωρίζω προσωπικά επιχειρηματία, ο οποίος μάλιστα μάλλον πρόκειται να κλείσει την επιχείρησή του, αφού συμπλήρωσε τον απαιτούμενο χρόνο για την είσπραξη των χρημάτων της επιδότησης, ο οποίος οφείλει στη ΔΕΗ 300.000 ευρώ και η εταιρεία δεν του έκοψε το ρεύμα).

Τα γράφω όλα αυτά για να καταλήξω ότι η ΔΕΗ, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, η οποία στην προκειμένη περίπτωση εξυπηρετεί και την ίδια και τους καταναλωτές, να ενημερώνει τους τελευταίους τι χρωστάνε, πότε και πόσα θα πρέπει να πληρώσουν, πότε πλησιάζει ο καιρός να γίνει διακοπή του ρεύματος στο σπίτι τους και πολλά άλλα ακόμη που σχετίζονται με την κατανάλωση του ρεύματος.

Μιά εντελώς απλή διαδικασία, μπορεί να απαλλάξει τους καταναλωτές από ανεπιθύμητες καταστάσεις, αλλά και τη ΔΕΗ να βοηθήσει ώστε στο εξής να μη παρουσιάζει το έλλειμμα που παρουσίασε τούτον τον καιρό.

Αρκεί να κάνει χρήση της τεχνολογίας και στον τομέα της ενημέρωσης.

VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)