Τη δική του εκδοχή εκφράζει ο τέως νομάρχης Πρέβεζας Βασίλης Ιωάννου, απαντώντας σε σχόλιο της «Φωνής» που δημοσιεύτηκε στο περασμένο φύλλο και αφορούσε τη σύνδεση του νομού Πρέβεζας με την Ιόνια οδό, στο ύψος της Γέφυρας Καλογήρου στη Φιλιππιάδα. Η «Φωνή» είχε γράψει ότι είναι εφικτό να μη θέλουν να γίνονται έργα στους άλλους νομούς τα Γιάννενα και είχε αναρωτηθεί αν θα πρέπει με το σκεπτικό αυτό να συμπεριφέρονται και παράγοντες του νομού μας. Την άποψη του Βασίλη Ιωάννου δημοσιεύουμε παρακάτω.

Αξιότιμε κ.Δ/ντά :

Διάβασα με προσοχή το σχόλιο, στην σελίδα 3, της Φωνής του Αγρότου (φ. 2518, 22/1/16)  με τίτλο: «Καλή η αντιπολίτευση, αλλά…» και διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη ότι ο συντάκτης του σχετικού σχολίου αναφέρεται στο πρόσωπό μου και μου προσδίδοντάς μου έλλειψη ενημέρωσης (;) και το κυριότερο να διερωτάται αν συγκαταλέγομαι σ’ εκείνους που για αντιπολιτευτικούς λόγους (;;;;) δεν θέλουν να γίνουν έργα στο νομό , χωρίς   ο ίδιος όπως προκύπτει να  έχει ακούσει ή διαβάσει το περιεχόμενο των δηλώσεών μου.

Κύριε Δ/ντά σας δηλώνω εξ αρχής ότι το συγκεκριμένο σχόλιο είναι άστοχο, παραποιεί κατάφορα τα λεγόμενά μου και παραπληροφορεί τους αναγνώστες σας.

Ο ισχυρισμός μου αυτός , στηρίζεται στο γεγονός ότι αν ο συντάκτης είχε μπει στον «κόπο» , να κάνει αυτό που η αντικειμενική ενημέρωση και δημοσιογραφία επιβάλλει, πριν γράψει το σχόλιο να ακούσει το ηχητικό της ραδιοφωνικής μου συνέντευξης , το οποίο είναι ακόμη αναρτημένο στο prisma 91,6 , θα διαπίστωνε το μέγεθος της  πλάνης του και της συνεπακόλουθης παραπληροφόρησης των αναγνωστών.

Επειδή όμως  εκ φύσεως είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος , θέλω να πιστεύω ότι το σχόλιο δεν παραποίησε σκόπιμα  τις δηλώσεις μου , αλλά ο συντάκτης του  ίσως από έλλειψη χρόνου ή βιασύνης έγραψε αυτά που …« εσκεμμένα κάποιοι του μετέφεραν».

Προκειμένου όμως να ενημερωθούν έγκαιρα και έγκυρα οι αναγνώστες σας θα μου επιτρέψετε συνοπτικά να σας  αναφέρω τα βασικά σημεία των δηλώσεών μου σχετικά με το έργο «Σύνδεση Πρέβεζας με την Ιόνια οδό».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση αναφέρθηκα :

1. Στο σχεδιασμό της Νομαρχίας Πρέβεζας , την περίοδο της θητείας μου ως Νομάρχης , και στα έργα που είχαμε σχεδιάσει και αποφασίσει  μέσα από το 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο του νομού, και πως τα δρομολογήσαμε προκειμένου να αρθεί η συγκοινωνιακή μας απομόνωση.

Στα πλαίσια αυτών των αποφάσεων, η σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, μέσω Γέφυρας Καλογήρου , ήταν από τις πρώτες προτεραιότητες  μας , κάτι που είχε  μάλιστα κατοχυρωθεί και  από αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου , μιας και   με το συγκεκριμένο έργο εκτός των άλλων μειώνονταν σημαντικά η απόσταση των Ιωαννίνων  με το αεροδρόμιο του Ακτίου.

2.  Στις ενέργειές μας , την περίοδο εκείνη,  ώστε να γίνουν όλες οι απαραίτητες προετοιμασίες ( μελέτες , αδειοδοτήσεις κλπ) προκειμένου το παραπάνω έργο να καταστεί «ώριμο» ,  και  να αναζητηθούν  οι απαραίτητοι πόροι για την κατασκευή του.

3.  Στις πρωτοβουλίες   και επαφές που είχαμε  με την παραχωρησιούχο εταιρεία)  της Ιόνια οδού(ΤΕΡΝΑ), προκειμένου αυτή να αναλάβει με ίδια μέσα την μελέτη και κατασκευή  του τμήματος « Γέφυρα Καλογήρου- Ιόνια οδός», στα πλαίσια της επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης .

4.  Στις παρεμβάσεις που έγιναν για αλλαγή της χάραξης του  οδικού άξονα , προκειμένου να περάσει μέσω της περιοχής  Θεσπρωτικού (Μπόιδα –Μαυρή) και να καταλήγει στο στρατόπεδο της Φιλ/δας , παρεμβάσεις που είχαν ως αποτέλεσμα να καθυστερήσουν τις εκπονούμενες μελέτες και να ακυρώσουν τις πρωτοβουλίες μας.

Και καταλήγοντας εξέφρασα καλοπροαίρετα και χωρίς καμιά πρόθεση να «αντιπολιτευτώ» τον Βουλευτή κ. Μπάρκα , μερικά ερωτήματα:

1. Ποια είναι τελικά η χάραξη του έργου, μέσω Θεσπρωτικού ή μέσω της γέφυρας Καλογήρου.

2.Αφού είναι γνωστό ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες του έργου , τι ακριβώς είναι αυτό που φέρεται να υπέγραψε ο αρμόδιος Υπουργός, κατασκευή τμήματος του  έργου ή εκπόνηση μελέτης;

3. Μήπως  ο κ. Σπίρτζης επαναφέρει την τότε  πρότασή μας για κατασκευή του τμήματος πέραν της Γέφυρας Καλογήρου  , από την ΤΕΡΝΑ ;

Και τέλος

4. Από πού σκοπεύει η Κυβέρνηση να αναζητήσει χρηματοδότηση για την κατασκευή του συγκεκριμένου δρόμου , αφού είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο έργο θα κοστίσει αρκετές δεκάδες εκατομμυρίων ;

Από όλα τα παραπάνω προκύπτει ότι οι δηλώσεις μου  στη συγκεκριμένη συνέντευξη ( η οποία επαναλαμβάνω υπάρχει στο διαδίκτυο) , το μόνο που επεδίωκαν  ήταν  να δώσω από τη δική μου πλευρά  μια  ενημέρωση για το θέμα  και αν θέλετε εξέφραζε  εκ μέρους μου και μια δικαιολογημένη αγωνία για την μεγάλη καθυστέρηση  κάποιων σημαντικών έργων που έχει ανάγκη ο νομός για να βγει από τον οδική απομόνωση .
Δεν είναι καθόλου μάλιστα τυχαίο , ότι ευχήθηκα  στους βουλευτές και τους φορείς του νομού να  τα καταφέρουν ….

Τέλος , επιτρέψτε μου να ενημερώσω τους φίλους αναγνώστες σας ότι , αν και τα τελευταία χρόνια είμαι κομματικά αποστασιοποιημένος   , αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παραμένω  ενεργός πολίτης.

Το αντίθετο μάλιστα , ενδιαφέρομαι για το νομό και τα προβλήματά του , και δηλώνω σε κάθε ευκαιρία την πρόθεσή μου να βοηθήσω ,χωρίς καμιά υστεροβουλία ή σκοπιμότητα.

Δηλώνω  μάλιστα δημοσίως ,κάτι που έχω μεταφέρει προ πολλών μηνών  κατ’ ιδίαν στον Κυβερνητικό Βουλευτή κ. Μπάρκα :

 Για τα ζητήματα του νομού , είμαι στη διάθεσή των Βουλευτών του νομού να τους ενημερώσω και να πω τη γνώμη μου σε οποιοδήποτε θέμα  είχα χειριστεί ως Νομάρχης  και να   συνεργαστώ μαζί τους  όποτε αυτοί κρίνουν σκόπιμο…

Θερμές ευχαριστίες για τη φιλοξενία.

Βασίλης Ιωάννου

 

VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)