Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα “Νέα Σελίδα”, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αναφέρεται και στη σύνδεση της Πρέβεζας (σύνδεση η οποία θα γίνει μέσω της Γέφυρας Καλογήρου) και στον τρόπο με τον οποίος σκέφτεται να γίνει η σύνδεση αυτή: Στο τμήμα που αφορά τη σύνδεση της Πρέβεζας, ο κ. Σπίρτζης στη συνέντευξή του αναφέρει:

 

ΕΡ. Τι σημαίνει «διόδια με ρήτρα ανάπτυξης»; Έχετε ζητήσει προτάσεις μέχρι τον Ιούνιο, για να αλλάξετε το σύστημα αμέσως μετά;

 

ΑΠ. Δεν ξέρω αν ο όρος είναι ο πλέον δόκιμος. Ξέρω, όμως, ότι το ύψος των διοδίων που προβλέφθηκε στις συμβάσεις της Νέας Δημοκρατίας δεν έλαβε υπόψη του την κοινωνία και τις οικονομικές δυνατότητες των πολιτών.

Γνωρίζω ότι ο σχεδιασμός των έργων ήταν ελλιπέστατος. Γνωρίζω επίσης -ο γνωρίζουν όλοι και το επισημαίνει και η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου- ότι με την αναθεώρηση των συμβάσεων από την κυβέρνηση Σαμαρά αφαιρέθηκε μεγάλο τμήμα των αυτοκινητόδρομων που είχε ενταχθεί στις αρχικές συμβάσεις.

Αποτέλεσμα: μεγάλα τμήματα του εθνικού δικτύου δεν κατασκευάστηκαν, μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας δε συνδέονται, η αντιπλημμυρική προστασία είναι ελλιπής και το παράπλευρο ή εναλλακτικό δίκτυο σε κακό χάλι και μη συνεχές. Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει η σύνδεση της Ιόνιας οδού με την Αλβανία, η σύνδεση της Πρέβεζας και του Αγρινίου, η σύνδεση της Πάτρας με την Καλαμάτα, το πρώτο και το τελευταίο τμήμα του Ε65, η σύνδεση του Αντίρριου με την Ναύπακτο, η σύνδεση της Ραφήνας και του Λαυρίου και πολλά άλλα. Επιχειρούμε, λοιπόν, τη λειτουργική και περιβαλλοντική ολοκλήρωση των οδικών αξόνων και ταυτόχρονα τη μείωση των διοδίων. Δεν είναι ένα εύκολο εγχείρημα.

 

VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)